
10 mar Czy Twoja firma utknęła w martwym punkcie? Marketing na Facebooku jest odpowiedzią!
Prawie wszyscy w tym kraju korzystają z Facebooka.
Sprawdza się zarówno w relacjach biznesowych, jak i osobistych. Możesz zapłacić za marketing na Facebooku, ale są też darmowe opcje. Bez względu na to, czy wybierzesz darmowe opcje, czy płacisz, poniższe wskazówki pomogą Ci w pełni wykorzystać swój wysiłek.Wyznacz cele swojej kampanii marketingowej na Facebooku. Możesz uruchomić swoją kampanię na próbę, jeśli nie masz pewności, jak zareagują na nią Twoi odbiorcy. Gdy już lepiej zorientujesz się, jak zainteresowani są Twoi klienci, powinieneś wyznaczyć rozsądne cele dla swojej kampanii.Jeśli używasz Facebooka do marketingu, upewnij się, że również tam publikujesz! Nikt nie odwiedzi strony, na której rzadko aktualizowana jest treść. Nie przytłaczaj swoich obserwujących, ale pamiętaj, aby publikować posty co najmniej raz w dzień powszedni, aby ludzie często wracali tylko po to, aby zobaczyć, co się dzieje.Jeśli nie masz czasu na prowadzenie strony na Facebooku dla swojej firmy, nadal możesz używać Facebooka do marketingu. Facebook udostępnia w swojej witrynie reklamy, które można łatwo ukierunkować na dokładnie docelową grupę demograficzną, od płci i wieku po upodobania i antypatie, dzięki czemu Twoja kampania również będzie bardzo skuteczna.Nie wahaj się udostępniać linków do innych stron na Facebooku. Jeśli natkniesz się na artykuł lub film, którym Twoi odbiorcy zainteresują się, pomyśl o udostępnieniu go na Facebooku. Najlepiej unikać udostępniania linków do witryny, z którą konkurujesz, ponieważ możesz stracić klientów.Inną opcją, poza stroną na Facebooku, jest utworzenie grupy na Facebooku. Grupy na Facebooku to świetny sposób na zachęcenie ludzi do większej interakcji. Możesz korzystać z obu tych opcji, aby informować klientów o Twojej firmie i angażować się w nią.Odpowiadaj na wszelkie komentarze w skrzynce odbiorczej lub na ścianie. Jeśli ktoś poświęci czas, aby porozmawiać z Tobą na Twojej stronie profilowej, musisz znaleźć czas, aby z nim porozmawiać.
Pomyśl o postach na Facebooku tak samo, jak o rozmowach biznesowych.
Gdy ludzie mają pytania lub komentarze dotyczące Twojej firmy, musisz odpowiedzieć.Nigdy nie polegaj na radach innych osób, kiedy jest najlepszy czas na aktualizację swojej strony. Chociaż organizacja non-profit może uznać, że ludzie są bardziej charytatywni w weekend, nie oznacza to, że Twoi klienci nie przeglądają Twojej strony w pracy. Przeprowadź własne badania, aby dowiedzieć się, kiedy powinieneś publikować.Spróbuj użyć grafiki z wezwaniem do działania, aby przekonwertować odwiedzających Twoją stronę na obserwujących Twoją stronę. Zachęci to ludzi do „polubienia” Twojej strony w celu uzyskania rabatu lub treści. Kiedy ludzie wchodzą na Twoją stronę, widzą tylko „polub naszą stronę, aby uzyskać więcej informacji”, a po polubieniu strony widzą treść.Wyróżnienie niektórych treści i uczynienie ich niedostępnymi dla publiczności to dobra strategia budowania liczby obserwujących. Posiadanie ukrytych treści sprawi, że zainteresowani będą musieli zostać fanami. Pozostaw sporą część treści widocznych zarówno dla SEO, jak i dla zachęcenia.Zachęć subskrybentów do interakcji, zadając kilka pytań. Możesz na przykład poprosić ludzi, aby podzielili się z tobą zabawną anegdotą lub wyrazili swoją opinię na określony temat. To świetny sposób na zachęcenie subskrybentów do interakcji z Tobą i między sobą.Powinieneś teraz mieć narzędzia potrzebne do prowadzenia udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Wykorzystaj to, czego się nauczyłeś, aby rozwijać swoją firmę. Jedynym sposobem na pokonanie konkurencji jest rozpoczęcie planowania. Ale mogą też zobaczyć ten kawałek, więc ruszaj się już dziś!