09 cze Najważniejsze wskazówki dotyczące promowania firmy za pomocą poczty e-mail
Jeśli poważnie myślisz o sukcesie online, musisz poważnie podejść do swojej strategii marketingowej online.
Kampania e-mail marketingowa może być najlepszym sposobem na rozpoczęcie przyciągania rynku docelowego, więc musisz wiedzieć, co należy zrobić. W tym artykule znajdziesz skuteczne wskazówki, dzięki którym Twój plan e-mail marketingowy będzie taki, jaki powinien być.Zaoferuj kupon klientom, którzy zarejestrują się na Twojej marketingowej liście e-mailowej. Umieść formularz w swojej witrynie, w którym klienci mogą się zarejestrować, i ustawić go tak, aby automatycznie wysyłał do nowych klientów kupon po przesłaniu formularza. Zachęca to klientów do wyrażenia zgody na wysyłanie im materiałów marketingowych, dzięki czemu nie zostaniesz oskarżony o wysyłanie spamu.Nie wysyłaj e-maili do subskrybentów bez ich zgody. Jeśli zaczniesz wysyłać dużo wiadomości spamowych, prawdopodobnie stracisz wiarygodność. Możesz stracić wielu klientów, co jest całkowitym przeciwieństwem Twoich celów marketingowych!Aby każdy e-mail był wyraźny i niezapomniany, postaraj się, aby komunikaty marketingowe były krótkie i słodkie. Każdy e-mail powinien mieć bardzo jasny przekaz i powinien zawierać tylko informacje, media i linki, które są całkowicie związane z tą wiadomością. Zwięzła, ale przekonująca wiadomość e-mail będzie łatwiejsza do przyswojenia dla czytelników niż wietrzna wiadomość, która próbuje wymusić zbyt wiele punktów.Branding e-mail marketingu w podobny sposób, jak inne działania marketingowe, zapewni, że Twoi klienci natychmiast rozpoznają Twoje treści. Ponieważ to prawda, powinieneś poświęcić czas i wysiłek na zaprojektowanie szablonu wiadomości e-mail, który zawiera Twoje logo i wszystko, co wyróżnia Cię z tłumu. Dzięki temu będziesz natychmiast rozpoznawalny dla swoich czytelników.Przyciągnij uwagę czytelników odpowiednim tematem. Możesz chcieć zobaczyć od 30 do 50 znaków i stworzyć poczucie pilności.
Wiersz tematu powinien wskazywać, czego czytelnik może się spodziewać po otwarciu wiadomości e-mail.
Włączenie atrakcyjnej zachęty zwiększy zainteresowanie odbiorców.Możesz dowiedzieć się cennych informacji o tym, jak nie wysyłać wiadomości e-mail na rynek, studiując spam. Załóż darmowe konto i opublikuj swój adres e-mail, a zostaniesz spamowany. Przyjrzyj się negatywnym aspektom każdego e-maila i zastanów się, jak można było to zrobić lepiej. Wiarygodność Twojej marki wzrośnie, jeśli oddzielisz się od spamerów.Opracowując kampanię e-mail marketingową, musisz zadbać o profesjonalny wygląd swojego materiału. Jeśli nie wygląda profesjonalnie, klienci przemilczą go bez zwracania uwagi. Istnieje wiele oszustw i wiadomości-śmieci, a Twoja legalna kampania marketingowa musi wyróżniać się jako coś, czemu chcą się dokładniej przyjrzeć.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: prawdopodobnie spowoduje to narzekanie.Kiedy Twoi klienci zapisują się na Twoją listę, upewnij się, że znasz przynajmniej ich imiona. Jest to dobre, ponieważ wysyłając e-maile, możesz je do nich zaadresować, co nadaje rzeczom bardziej osobisty charakter. E-maile, które do nich wyślesz, będą się wyróżniać, ponieważ odbiorcy nie będą czuli się tak anonimowi.Zastosuj wskazówki zawarte w tym artykule, aby stworzyć silny, skuteczny plan marketingu e-mailowego. Nie zaniedbuj innych metod marketingu Twojej firmy, ale wiedz, że Twoja kampania e-mailowa może być dobrym sposobem na dotarcie do miejsca, w którym chcesz być w Internecie i w Twojej firmie.