24 lis Nasze porady dotyczące marketingu w mediach społecznościowych przybliżają Cię do Twoich celów
Media społecznościowe to fala przyszłości.
W ten sposób coraz więcej osób komunikuje się ze sobą. Jeśli masz firmę, niezależnie od tego, czy jest to lokalizacja fizyczna, czy internetowa, potrzebujesz obecności w tych punktach sprzedaży. Z tego artykułu dowiesz się, jak to zrobić z powodzeniem.Naucz się korzystać z YouTube. Na tej stronie możesz publikować filmy związane z Twoją firmą. Pozwala to na większą personalizację klientów, gdy słyszą Twój głos i widzą Twoją twarz. Jeśli masz konto na Twitterze, możesz wysyłać linki do nowych treści, zwiększając ruch w YouTube.Określ, jak będzie wyglądać Twoja długoterminowa strategia biznesowa, zanim przejdziesz do marketingu w mediach społecznościowych. Jeśli musisz wydawać pieniądze na jakiekolwiek trendy społeczne, i daj ci to może się nie udać. Przed podjęciem jakichkolwiek zobowiązań przedstaw swoją strategię i uwzględnij każdą ścieżkę marketingu, z której chcesz skorzystać.Dopóki nie rozwiniesz własnego, unikalnego stylu w świecie mediów społecznościowych, naśladuj styl tych, których podziwiasz. Jedną z opcji jest skopiowanie konkurencji w sposób, w jaki są obecnie skuteczne. Zajrzyj na ich własne profile społecznościowe, a następnie sprawdź, czy ich treści lub oferty specjalne są czymś, z czego możesz skorzystać sam.Podejmij inicjatywę, aby śledzić swoich klientów i docierać do nich z dala od mediów społecznościowych. Jeśli Twoi klienci mają bloga i publikują informacje o Twojej firmie, nawiąż z nimi kontakt i wejdź w interakcję na ich blogu. Link do ich treści na swoich stronach w mediach społecznościowych, a to zachęci więcej osób z bazy fanów blogerów do obserwowania Ciebie.Miej zakładkę ujawniania na swojej stronie na Facebooku: tylko Twoi znajomi lub obserwujący będą mogli ją zobaczyć. Zachęć ludzi do „polubienia” Twojej strony, aby mieć dostęp do tej wyjątkowej zawartości.
Możesz na przykład ujawnić unikalny kod kuponu użytkownikom Facebooka, którzy „polubili” Twoją stronę.Skorzystaj z funkcji pytań i odpowiedzi na LinkedIn.
Pytania i odpowiedzi LinkedIn działają jak duże forum dyskusyjne: wyszukuj pytania związane z Twoimi produktami lub branżą i pisz na nie przydatne odpowiedzi. Możesz również zamieścić link do jednego ze swoich artykułów, jeśli nie masz czasu, aby coś napisać.Jedną z taktyk, których możesz użyć do ulepszenia kampanii marketingowej w mediach społecznościowych, jest zachęcenie niektórych pracowników do blogowania na stronie internetowej Twojej firmy. Klienci uwielbiają zaglądać do wnętrza firmy, a te blogi właśnie to oferują. Daje im wgląd w klimat Twojej firmy, kulturę biznesową i różne procesy związane z produkcją i dostarczaniem Twoich usług i produktów. Umożliwienie klientom tego typu dostępu pomoże im poczuć się bardziej komfortowo w Twojej firmie.Jeśli Twoja kampania marketingowa w mediach społecznościowych obejmuje Twittera, zdobądź jak najwięcej obserwujących. Liczba obserwujących podmiot na Twitterze jest teraz poważnym miernikiem o znaczeniu w dzisiejszym świecie. Firmy zawsze uwielbiają widzieć, że ich kanał na Twitterze ma więcej obserwujących niż ich konkurenci i szybko wskazują to swoim klientom. Ty też powinieneś.Bądź cierpliwy w mediach społecznościowych. Zebranie bazy obserwujących, która znacznie zwiększy Twój biznes, zajmie trochę czasu. Może to zająć 12 miesięcy, aby wygenerować sporą liczbę obserwujących i zobaczyć znaczne zyski w wyniku marketingu w mediach społecznościowych.Odniesienie sukcesu w świecie mediów społecznościowych ma wiele wspólnego z tym, jak przedstawiasz siebie. Przedstawione tutaj pomysły są próbą uczynienia Twojej firmy tak atrakcyjną, jak to tylko możliwe, dla milionów ludzi na tych stronach każdego dnia. Skorzystaj z pomysłów tutaj, aby zacząć już dziś.