Wskazówki dotyczące udanej mobilnej kampanii marketingowej

Wskazówki dotyczące udanej mobilnej kampanii marketingowej

Marketing mobilny możesz wykorzystać jako główne lub alternatywne źródło dochodu.

Te wskazówki pomogą Ci zrozumieć, jak odnieść sukces jako profesjonalista w dziedzinie marketingu mobilnego.Dostosuj swoją witrynę do urządzeń mobilnych! Spójrz na swoją witrynę na urządzeniu mobilnym. Nie podoba ci się to, co widzisz? Większość nie robi tego, dopóki nie przeniesiesz swojej witryny na platformę przyjazną dla urządzeń mobilnych. Spójrz na swój system zarządzania treścią, aby sprawdzić, czy oferuje wtyczkę mobilną, lub porozmawiaj z lokalną agencją reklamy cyfrowej, aby stworzyć rozwiązanie dla Ciebie. Tak czy inaczej, ważne jest, aby Twoja witryna wyglądała profesjonalnie i atrakcyjnie na urządzeniach mobilnych!Rozejrzyj się za różnymi firmami. Wszystkie firmy zajmujące się marketingiem mobilnym różnią się stylem i metodami. Znalezienie tego, które jest najlepsze dla Twojej firmy i Twoich klientów, może być tak proste, jak odwiedzenie ich stron internetowych. Nigdy nie zadowalaj się pierwszym, który znajdziesz bez sprawdzenia, co mogą zaoferować inne firmy.Upewnij się, że Twoi klienci wiedzą, że ich firma jest doceniana. Daj im specjalne oferty, rabaty oparte na charakterystycznych celach, a nawet proste podziękowanie. Muszą wiedzieć, że cenisz ich firmę lub mogą przekazać ją komuś, kto zrobi ten dodatkowy krok.Coraz więcej osób przegląda sieć bezpośrednio z urządzenia mobilnego, a nie z komputera. Jest to niezbędne, ponieważ jeśli nie kierujesz działań reklamowych na marketing mobilny, całkowicie tracisz szczególnie dużą grupę odbiorców.Skieruj swoją wiadomość również do osób, do których ją wysyłasz. Jeśli wyślesz swoim klientom zbyt wiele wiadomości, które ich nie dotyczą, najprawdopodobniej zrezygnują oni z subskrypcji SMS-ów lub e-maili. Wskazówki dotyczące udanej mobilnej kampanii marketingowej

Nie wysyłaj klientom „śmieciowej poczty” przez ich telefony komórkowe, jeśli chcesz, aby byli zainteresowani.W przypadku użytkowników mobilnych tekst ma o wiele większy wpływ niż wideo, więc pamiętaj o tym przed opracowaniem kampanii marketingowej.

Ponad 88% wszystkich użytkowników telefonów komórkowych zajmuje się wiadomościami tekstowymi, ale tylko około 41% z nich poświęca czas na oglądanie filmów na swoich urządzeniach mobilnych. To oczywiście oznacza, że ​​tekst powinien być Twoim większym obszarem zainteresowania.Określając cele kampanii marketingu mobilnego, zawsze upewnij się, że są one zarówno wykonalne, jak i wykonalne. Nie ma nic bardziej szkodliwego dla takiej kampanii niż stawianie naprawdę wysokich oczekiwań, a co gorsza, niektórzy marketerzy próbują skomplikowanych metod, myśląc, że pomogą. Zachowaj prostotę i wykonalność.Platformy mobilne, które zostały zaprojektowane jako samodzielne, również potrzebują baz domowych, aby odnieść sukces. Twoja obecność mobilna zależy od kierowania klientów do tej bazy lub utrzymywania kontaktu z tymi, którzy już się z tobą kontaktują. Nigdy nie powinieneś rozwijać całej firmy wokół platformy mobilnej.Być może wiesz, że powinieneś używać marketingu mobilnego, aby przyciągnąć ludzi do swojej głównej witryny, ale powinieneś również używać swojej głównej witryny, aby zachęcić ludzi do marketingu mobilnego. Chodzi o to, aby zatrzymać klientów i utrzymywać z nimi kontakt, gdy korzystają z urządzeń mobilnych.Kiedy promujesz konkretne wydarzenie, wyślij mobilną wiadomość marketingową na kilka godzin lub dzień przed wydarzeniem. Klienci, którzy są naprawdę zainteresowani wydarzeniem, mogą łatwo zapomnieć o wiadomości, jeśli wyślesz ją na kilka dni przed wydarzeniem. Nie chcesz, aby Twoi klienci niczego nie przegapili.Marketing mobilny jest nieco bardziej skomplikowany, niż się ludziom wydaje. Trzeba uzbroić się w cierpliwość i ciężko pracować, ale na efekty warto będzie czekać. Jeśli uważnie zastosujesz się do wskazówek zawartych w tym artykule, zauważysz wzrost zarówno sprzedaży, jak i zysków.